Vrátenie a reklamácia

 

A. Vrátenie

 

Ak Vám tovar, ktorý ste u nás kúpili, nevyhovuje z akéhokoľvek dôvodu, môžete ho vrátiť  do 30 dní odo dňa doručenia.

 

Postup vrátenia:

1. Tovar uveďte do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť jeho plnú cenu.

2. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy.

3. Vyplnený formulár pošlite na info@rozvito.sk alebo ho priložte do balíka.

4. Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu tovaru pri preprave.

5. Tovar pošlite na adresu (vratku nie je možné priviezť osobne, adresa slúží iba pre zaslanie zásielky):

 

Erika Zavodská

Račianska 101

831 02 Bratislava

 

6. Po obdržaní zásielky výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vrátenie peňazí.

 

Pokiaľ chcete získať ďalšie informácie, môžete sa pozrieť do všeobecných obchodných podmienok.

 

 

B. Reklamácia

 

Mrzí nás, že sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na Rozvito.sk, pokazil. Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho výrobku, a preto sme pre Vás pripravili tento návod, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.

 

Postup reklamácie:

 

1. Vyplňte reklamačný formulár.

2. Vyplnený formulár pošlite na info@rozvito.sk alebo ho priložte do balíka.

3. Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu výrobku pri preprave.

4. Tovar pošlite na adresu (vratku nie je možné priviezť osobne, adresa slúží iba pre zaslanie zásielky):

 

Erika Zavodská

Račianska 101

831 02 Bratislava

 

5. O ukončení reklamácie vás budeme informovať SMS správou, e-mailom alebo listom najneskôr 30 dní od prijatia tovaru na reklamáciu.

 

Pokiaľ chcete získať ďalšie informácie, môžete sa pozrieť do všeobecných obchodných podmienok.

 

 

Späť do obchodu